lördag, september 27, 2008

lördagkväll

Hej alla, nyss hemkommen från ett långt shoppingpass :) Åkte först till skärmolmens centrum, SKHLM, och kollade lite vad det fanns för butiker där, kollade igenom MQ, massa skoaffärer, Lush (köpte några badbomber som luktar lovely), Lagerhaus (en brownie-bok var Niklas tvungen att få med :) och jag hittade rött inslagningspapper med vita prickar på samt ljusunderlägg), Bolagret etc. Sen fortsatte vi mot Kungens Kurva och Mediamarkt, vi köpte Prison Break säsong 3 samt trådlös mus till Niklas nya dator, och några till filmer, jag hittade 27 dresses billigt vilken jag vill se nu ikväll. Efter det blev vi sugna på IKEAs köttbullar och åkte till IKEA för matens skull, men gick runt där också och hittade en del fint, 2 tavlor, en svartvit till vardagsrummet, och en med rosa blomma på som jag vill sätta upp i sovrummet. Ska ta bild imon och visa er. Hittade även 4 vita krukor, en vit vas, rosa doftljus samt en blomma med röd blomma på. VAr skönt att gå runt på ikea så sent (de har öppet till kl 20 varje dag) eftersom det inte alls var mkt folk där då. Vi åkte därifrån när det stängde :) Jag är nöjd med dagens kap.
Nu är det dags att hämta lite gott (daimchoklad, oc annat jag kan hitta i skafferiet) inför kvällens film, hoppas Niklas vill se den nu bara! See ya.

Inga kommentarer: