tisdag, september 23, 2008

redan tisdag.

inget speciellt som hänt egentligen. Helgen var bra. Jag och Niklas var sjukt effektiva och storstädade rubbet i lägenheten. Fönstertvätt (tog sin lilla tid då vi har 6 fönster i vår lilla lägenhet), rubbade även alla små vrår överallt (i köket, badrummet, sovrummet, hallen, vardagsrummet), putsade speglarna, dammsög mellan elementen till o med, skurade golven etc. Jag var även galet duktig och gjorde äntligen ordning bland alla mina kläder, så nu är det sorterat på sommarkläder, vinterkläder, linnen i en låda, t-shirts i en låda, långärmade i en låda, mjukiskläder i en låda, klänningar i en, byxor i en, skor i en.. gah så mkt kläder jag hade glömt bort jag har. Nu kommer jag inte behöva köpa nya kläder på jättelänge eftersom de gamla känns som nya igen :)
På söndagkväll kom Annu på besök sen, vi hämtade upp henne från Ropsten då hon gått av sitt pass på Viking Line. Vi lagade mat och pratade massor. Himla kul och ses :) Du får snart komma o hälsa på oss igen!
Annars är allt sig likt här, veckorna går åt jobb och filmtittande och promenader på kvällarna.
På fredag är det iaf
Ladies Night på globen med jobbarkompisar, vi fick biljetter från en leverantör och det ska bli himla skojs!

Inga kommentarer: