lördag, september 06, 2008

nytt

det regnar ute, trist. Så jag sitter här och pular med min blogg lite. Fick äntligen till en header med hjälp av Linnéa samt googlande. Sen ville jag ändra lite färger men har inte riktigt bestämt mig än så det får vara såhär ett tag. Nu har jag iaf luskat ut var man ändrar allt i kodningen. Hittade även ramar att ladda ner till photoshop som jag ska sätta mig och försöka få att funka. Min header-bild ska ramas in, tänkte jag, i en cool polaroidram. Ska sitta med det ikväll sen när Niklas abonnerat teven för fotbollsittande. :)
Men nu ska jag ta på mig mer anständrigare kläder än mysbyxor och tofflor samt få med Niklas med mig för att åka o handla lite mat tills ikväll. Jag är sugen på potatisgratäng och stekt fläskfilé med en sallad. Sen vill jag baka kanelskorpor i helgen oxå så jag ska köpa lite baksaker. Mums.

1 kommentar:

Linnéa sa...

tuff header!!! mycket attityd..:)