lördag, september 04, 2010

sen sist

La in ett inlägg sådär apropå nyss. Men måste ju berätta varför jag varit så frånvarande på bloggen ett tag nu. Vi har varit iväg både till Västervik, Varberg och Göteborg och kom hem i tisdags. Sen har det bara rullat på med aktiviteter så jag inte ens har hunnit blogga förräns nu. Silas är inne i en lite kinkig fas just nu och vill mest att jag ska koncentrera mig 100 % på bara honom och får inte göra något själv. Om jag diskar står han där och hänger vid benet och gnäller att jag ska ta upp honom ist. Sen sover han lite oroligt på nätterna och vaknar runt 23 och bara störtgråter och går knappt att trösta, sen somnar han till slut helt svettig och utmattad. Vad händer eg? 46 veckorsfasen har jag ju läst om och det stämmer nog rätt bra in på Silas just nu, han har även haft många nya tänder på G den senaste tiden vilket kan ha bidragit till en del gnäll. 4 tänder där nere och 3 st där uppe kan han nu stoltsera med. Han har även lärt sig gå, eller iaf väääldigt nära på att gå, han börjar mer och mer medvetet kunna ta ett par steg utan att vingla ner på en gång. Så jag tippar på att han innan sin 11-månadersdag kan han gå iaf. Duktig kille!


Snyggingen by him self!

Inga kommentarer: