lördag, december 11, 2010

bilder från finlandsresan

Äntligen hade jag lite tid att fixa detta inlägg som jag börjat på för flera dagar sen redan. Det var en mysig tripp där hela familjen var samlad.

Mamma och pappa hade hyrt en stor stuga där vi alla fick plats att bo (min farbrors tvåa hade nog varit lite väl tajt för alla oss 15).

Vackra blommor.

Farbror, mamma och pappa.
Storebror med familj.
Andra storebror med familj.
Vi.

Kusiner och Niklas spelar spel.

Storebrorsorna läser upp sorgebreven. Prästen i mitten (han döpte mig också).
Jag och min son.

Så fint vid graven av alla blommor, tyvärr plockades dom bort nästan med en gång då det var minus 20 och de förfrös med detsamma.

Kallt (i denna bild -24), det gällde verkligen att klä på sig varmt, och snabba pulkautflykter utomhus.
Fina dagar!

Inga kommentarer: