onsdag, oktober 18, 2006

av 10 trafikljus...

..var 9 (nästan 10 då det precis skiftade) av dom gröna när jag körde till jobbet i morse. Aldrig haft sån flyt tidigare i morgonrusningen. Tack vare alla grönljusen tog resan bara ynka 20min. Annars tar det mellan 25-30 från dörr till dörr. Resvägen är 2,5 mil. Så 20 min är mkt bra enligt mig. Tänk om det kunde vara så varje morgon! :) Ska prova o köra norrleden imonbitti o räkna rödljus via den vägen, o se om det tar kortare tid. Fast eg är det ju inte leden som tar någon tid utan vägen ut dit samt när man tar av mot rollsbo i kungälv sen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur hon har!!!!
Har Adam hört av sej till dej och Martin och sagt att hans kalas skulle va på lördag? Han fick ditt nummer iallafall... Hoppas att vi ses då! Kram

Mirja sa...

Jo jag fick sms av honom att han ska ha födelsedagsfest på lördag. Men det stod ingen tid eller plats. antar hemma hos er? chansar på runt 19-20? Jo vi kommer! kram

Anonym sa...

korrekt utförd analys. satsa på halv 8 eller så....