torsdag, oktober 12, 2006

brandmän på ica

Hehe, vi har haft en grupp brandmän på visit hos oss idag, de kollade in lokalerna och utrymmesvägar etc. Alla tjejerna blev lite småfnittriga. Visst är det något visst med brandmän? och män i uniform i allmänhet? Det var den givna diskussionen kring lunchbordet idag. När vi sen gick förbi de ätande brandmännen i matsalen kunde ingen av oss att låta bli att titta på dom lite extra. O klart att de tittade och log tillbaka. Så himla typiskt att de så väl vet hur de får vilka tjejers blickar som helst till sig och bara myser av uppmärksamheten. Jag konstaterade att jag velat titta på dom en lite längre stund och dra en djupare analys av ifall de verkligen är så snygga som alla tjejerna alltid inbillar sig. Det lilla jag hann se hade alla blont snaggat går och skäggstubb. Helt klart godkänt! Fast vete fan om de är så snygga eg.. mest manliga!
*originalarmöte*

2 kommentarer:

Linnéa sa...

det är så roligt att vara en grupp tjejer och driva lite med hela grejen om snygga killar, att driva det längre och längre och nästan göra det till en besatthet, fast med glimten i ögat. i min klass håller vi på så om prison break..:)

Mirja sa...

hehe, prison break är ju en hel klass för sig! har bara sett några avsnitt av första säsongen (jo jag är lite sen) och är helt FAST! på ett väldigt skönt sätt.. hehe