torsdag, oktober 26, 2006

stormvarning och mkt på jobbet

Sminkkvällen igår var rolig. Köpte en ögonbrynspalett, en concealerpalett (med 3 olika nyanser), en lätt foundation, en vinkelpensel, en concealerpensel. Eftersom jag handlade för så mkt fick jag även ett illrött (tufft) läppstift och lite krämprover. Det var rätt roligt, för hon som höll i kursen var en gammal kollega till mig! :) Maria blev sminkad o vi andra tittade på. Det kom en hel drös med roliga tips på sminkning. Efter genomgången fick vi själva prova att sminka på oss själva. Kul att kunna prova olika färger o så..
Oj, vet inte riktigt vad jag skulle skriva mer, lite trams, men nu är klocken iaf så mkt att jag måste byta om och ta mig till sats. Jag o Annu ska köra ett boxpass ihop ikväll igen! Superkul verkligen. Osså kommer jag gå runt o jämra mig hela dan imon igen som förra fredagen på att kroppen är helt mör o seg..

2 kommentarer:

Linnéa sa...

ååå jag vill oxp shoppa på sminkkurs!!!!!

Mirja sa...

hihi, ja det var himlans kul! :) idag ska jag shoppa lite till!