tisdag, oktober 17, 2006

frågor

Vad heter du? Mirja
Vart bor du? Biskopsgården i Göteborg
När är du född? 1981
Beskriv din stil med 3 ord? ledigt (jeans, luvtröja, schal), välmatchat, blandat.
Vad innebär mode för dig? Den ska spegla ens egna personlighet och sinnesstämning.
Vilka är dina favoritaffärer, butiker? MQ, Zoovillage.se, HM.
Shoppar du second hand? Nej.
Vilken är din favoritdesigner? Stella McCartney.
Vad är din favorit i höst? Poloklänning och jeans/grovstickade strumpbyxor
Hur mycket shoppar du för i månaden? runt 2000kr.
Dyraste plagget respektive billigaste? Mina stövlar, 1900 pix vs strumpor för någon tia.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Ja, fast förhoppningsvis inte bara till mig själv :) Helt såld på fina barnkläder..
Brukar du tröstshoppa? Jo, jag är ju inte mer än en kvinna... =P
Högklackat eller lågklackat? Högklackat med inte alltför höga kilklackar, grymt fint OCH bekvämt.
Vilken är din drömväska? Mulberrys Bayswater har jag många ggr drömt om, Roxeanne i samma märke är oxå jag inte hade tackat nej till.
Vilket blir ditt nästa köp? Helt besatt av parfymet Clean nu, så kanske den, när jag anser mig kunna lägga 800 på en parfym. Kanske nästa löning...
Favoritblogg? modebloggar :)
Vilka är dina stilikoner? Kate Moss. Hon har lätt den grymmaste stilen, hade rakt av kunnat tänka mig byta garderob med henne.
När upptäckte du ditt intresse för mode? Jag har sedan jag var liten flicka varit väldigt bestämd med att bara ha på mig sånt jag tyckte var fint. Har fortf marddrömmar om en gul overall mamma hade köpt till mig som jag alltid vägrade ta på mig och började stortjuta så fort den kom fram. till slut gav mamma upp och packade ner det i en låda där den fortf ligger =)
Vad vill du jobba med i framtiden? bossa över mina anställda inom marknadsföringsbranschen.
Favoritplagg just nu? jeans och klänningar.
Favoritaccessoarer? Mitt Kenneth J Lane halsband.

Inga kommentarer: