tisdag, oktober 31, 2006

het thaimat och sura dödskallar

Det har funnits massa halloweengodis vid receptionen på jobbet idag! :) Inte att förneka har vi tagit några extra rundor dit idag under dagen.. fniss! Så himla goda dödisar och skummisar och maxismarties. Apropå maxi, i söndags föddes den första maxibebisen (en kollega på Maxi-teamet fick en son). Idag går nästa person på föräldraledighet (får se när maxi-bebis nr 2 ploppar ut). Och våran kvantumkollega ska ju sen föda i slutet av dec så får vi en kvantumbebis. Och nästa år vet vi iaf 2 som ska få småttingar. Så himla många gravida det virvlar överallt nu...
Idag ska jag iaf gå på bio med Jenni. Vi ska se Djävulen bär Prada. Jag tror det är en typisk Mirja-film. Jag ska nog köpa med mig lite biogodis oxå! ååh, gott, höstmysigt. Jag är även riktigt riktigt sugen på att köpa parfymen (clean sweet layer) idag. Jag tror jag blir tvungen... så jag slipper gå runt o drömma om den hela tiden längre.
Nu är min dag i Rollsbo slut! In mot stan! Ciao!


UPPDATE 21:36
Riktig höstrusktjejigfilm. Miljöerna, kläderna, skorna och fabulousa Meryl Streep, åååh!
Är du tjej (eller kille med för den delen) så gå och se den, en regnig mörk höstkväll med en bra tjejpolare!!
Blev helt dödsskrämd utanför trädgårdsföreningen oxå (när jag gick från Heden till Palladium).
Lagerkillen(!) som hoppade rakt på mig! Hemska människa.. hehe.
Tack till Jenni för en underbart mysig kväll med lite shopping (jo jag greppade tag i cleanen nu äntligen) och fika och bio i regn o rusk!

Nu krama Martin.
Hejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Vad tyckte du om filmen? Jag såg den i lördags och tyckte att den var skitbra! :-D *höstkramisar*

Mirja sa...

den var verkligen sådär mysig, höstig och helt underbar =) blev helt kär i miljöerna, kläderna o alla skorna... åååh! riktig tjejfilm! =) kramar tillbaka.