onsdag, oktober 11, 2006

utmaning again

Linnea har utmanat mig. Bara att hänka på.
Personfakta:
Namn: Mirja
Kön: Kvinna
Ålder: 25
Längd: kort
Smeknamn: inga.
Hårfärg: mellanljust
Ögonfärg: grönmelerade

Har du någonsin:
Ätit sushi: Absolut, helt klar en av mina favoriträtter.
Stått på scen: Ja
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej.
Klättrat på berg: Ja.
Sett vita huset: Nej

Antingen eller:
Kallt eller varmt: hot.
Spets eller satin: Satin
Svart eller rött: Båda.
Regn eller snö: Snö
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: våren. jag fyller ju år då :)
Matte eller engelska: Matte (jo jag är en sån töntig mattenörd)

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: många, mest Martin.
Vet den om det: Det är klart.
Vad tittar du på hos en man: Utstrålningen och leendet.

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja
Kommit sams med dina föräldrar: Jag är sams med dom.
Bråkat med en kompis: Nej

Gillar du att:

Ge kramar: Ja så klart
Ge massage: bara till vissa speciella..
Gå promenader i regnet: Med mitt fina marimekko-paraply ja.

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade :(
Svär du för mycket: Nej, det är en otroligt ful och osmickrande ovana.
När duschade du senast: Imorse.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta (dock lite grå av slitage) jeans.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Aguileras Hurt.
Vad (vem?) är bredvid dig just nu: Karin :)
Saker på skrivbordet? Ica-kuriren, 2 st jobbmappar, jobbtelefon, egen mobil, mugg med pennor, lypsyl, handkräm, toapappersrulle (jag är snuvig ja), läkerol, telefonladdare, passerkort, kalender, mynt (en tia och en enkrona), matlåda, pärm, halsduk, kaffekopp och sen såklart tangentbord och mus.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Hörnbord.
Vad var det sista du åt: Nalle Puh-chokald på eftermiddagsfikat.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Martin.
Har du en lavalampa: Nej.
Hur är vädret just nu: börjar skymma.
Vad gjorde du igår kväll: Låg på soffan o bläddrade i gamla tidningar o kollade lite på teve och busade med Tom och Martin.
Vem pratade du sist med på telefon: Med min bror nyss.
Vad gör dig glad: livet och framtidsplaner.
Vart skulle du vilja du åka: London, NY och till landet i Finland.
Vill du ha barn: Ja
Vad ska dom heta: hemligt

Inga kommentarer: