torsdag, november 30, 2006

boxning och telefonmöten

Nu har jag gjort en maratondag på jobbet.. sjukt galet mkt jobbhögar och alla som ringer istället för mailar.. blir så virrigt då. Hela veckans produktion ska ju till tryck imon så det har varit massa korrsvängar. Imon kommer bli lika mkt tror jag.. men det är kul!! :) så mkt att jag inte en enda gång hunnit öppna firefoxen och aftonbladet.se (vilket jag gör vid alla överblivna minutrarna).
Idag fyller Jenni 25. Grattis till henne. Så ska vi fira henne på lördag sen. Håller på o knåpar ihop en ltien söt present... hoppas hon blir glad. Veronica fyllde oxå 25 i veckan så hennes paket är oxå på G. En del kommer bli likadan för båda (något av de makalöst bästa uppfinningarna ingen tjej ska behöva leva utan) o den andra mer personlig. Stort grattis till Veronica för tingplatsen med, du är helt enkelt coolast!
O imon är det fredag. Galet! Var fan tog vecka 48 vägen?!
Nä nu ska jag ta o blåsa torrt håret så jag slipper lägga mig med vått hår som ser ut som krig imonbitti. Tränigen ikväll var RIKTIGT lyckad.. uppercutten och krokarna och kickarna gjorde mig helt mör men härligt seg... känner mig lite spänd vid bröstmusklerna.. skönt..

Inga kommentarer: