tisdag, november 14, 2006

frisyrnytt


Här är mitt nya hår (helt ostylad bara). Är nog lite mörkade i verkligheten, lite konstig ljussättning på bilden bara.. Sjukt många kommentarer jag fått på jobbet fortf idag.. "ville bara säga att du är riktigt snygg i håret, färgen passar dig grymt bra mm" Såå himla kul för jag trivs jättebra! Många som sagt det är fint som jag inte ens pratar med i vanliga fall. hihi!
Idag fick jag klart det formella vad gäller min nya tjänst. Ska börja 1 dec redan. Och upplärningen börjar nästa vecka! tjohoo! Dessutom fick jag mer i lön än jag förväntat mig. Jaa!! Kommer bli en bra ökning i hushållskassan! Tack ICA.
Skulle hämtat mitt HM-paket på postutlämningen idag efter jobbet men den var försenad.. grrr!!
Jaja, får ta det imon ist! Nu ska jag gå o se hur Martin har det i köket, han håller på o borrar nya hål till våra nya handtag till köksluckorna! grymt fina...

3 kommentarer:

Linnéa sa...

snygg frilla! det är så kul när folk vågar göra om sig ordentligt, så uppfriskande..:)
det är det sämsta med reads. kan sakna att byta färg och form på håret.

trams sa...

fin mirja!

Mirja sa...

Tack Linnéa och Eva! :)