torsdag, november 23, 2006

prao

Hej. Nu har jag "lekt" produktionsledare i 2 dagar. Jag börjar lära mig reglerna. Eller ja, reglerna för att kunna börja iaf. Jag gillar allt hittils. Riktigt kul med kontakten till yttervärlden så att säga, och att gå till originalarna och be dom göra saker!! hihi. Var med på min sista origininalmöte idag, Anna bjöd alla på muffins.. tack.
Igår var det tupperwareparty hos Karin. Jag köpte 4 saker och summan blev alldeles för hög (som vanligt). Ikväll är det kortkväll med kollegorna efter jobbet med kortmakaren. Ska göra lite egengjorda julkort och skicka till nära och kära denna jul.
Och imon är det REDAN fredag!!! Tjohooooo!! (som jag o Karin brukar säga för att liva upp stämningen). Undrar vad som händer imonkväll?! förutom att nära-gänget ska ut och rocka....

Inga kommentarer: