torsdag, november 09, 2006

fånigt men roligt

Hihi. Dagens roligaste kommentar ställde en kollega till mig i "bamba" idag.
"Du? Du har nog lite sylt på hakan" och hon ser totalförvirrad ut. (vi hade pannkakor med sylt till mat idag).
"Nä, det är bara min katt som klöst mig igår"
*massa fnitter* Lagerkillarna tittade mest konstigt på oss...
Har sett att många andra oxå tittat lite konstigt på mig idag och jag förstår dom.
Det ser rätt lustigt ut med ett jättejack mitt på hakan på mig. Jag glömmer bort det hela tiden och varje gång jag går ut från kvantum är det någon ny som uppmärksammar den... sociala hacket! =P

Jag är riktigt glad idag. Fick reda på att jag fick produktionsledartjänsten som börjar nästa år. Ska få ansvaret över alla sydbutikerna! Tjihoooo! Dessutom ska jag klippa mig fin efter jobbet idag. Har inte bestämt mig om jag ska bli blondin eller brunett än, lutar dock åt mörkt. Och mjukhockey... ååååååh! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett STORT grattis till den nya tjänsten! Grymt duktigt av dig! :D kramar från kusinen

trams sa...

Hihi, det är väl inte första gången som din haka varit i fokus för uppmärksamhet?! ;) Kram!

Mirja sa...

tack Hanna för grattisen! visst är jag duktig! =)
Eva: Hyhy, får verkligen magknip då du påminde mig om det! det var verkligen deja vu-blickar.. fast sist kunde jag ju skylla på att jag ramlat med cykeln o slagit mig.. =) funkar inte riktigt nu...