söndag, november 05, 2006

solen är mest hos mig.

Helgen börjar glida mot sitt slut. Haft en helt underbar helg med massa roligt. Vet inte riktigt hur jag ska skriva för att få ner allt med rättvisa.
Fredagen började på jobbet, fortsatte med cross. Eftermiddagen i Kallebäck resulterade i en handlingsplan som vi kommit fram till i samråd med HR-Gerd. Om arbetsklimat, stämningen i vårt team etc. Riktigt givande. Alla åkte därifrån med ett fånleende om läpparna och övertygelsen om att vi blir/är den BÄSTA arbetsgruppen och var helt nykära i varandra typ. Fortsatte till Bishop arms för några öl innan vi skulle bowla på hard rock café kl 19:00. Jag hamnade i teamledarens lag. Fatta vad jag sög.. usch, ska aldrig mer spela bowling. Dessutom lyckades jag med konsttycket att göra strike åt chefen(!). Behöver jag nämna att han vann hela skiten?! phiu... okej han tackade mig för att ha hjälpt han till segern iofs men.. aja. Drinkarna i baren var gratis iaf så jag tog försökte dränka sorgen i en drink. Fortsatte ner till matvåningen och satte oss för att äta, huuuuur gott som helst. Alla höll på o dö av hunger. caesarsallad som följdes av oxfilé med tillbehör. Massa dricka, öl o drinkar.. allt på chefen! Perfekt! :)
Gav upp matbordet vid 12snåret för att gå upp o rocka loss. Så himla kul o se alla kollegorna så glada o släppa loss.. inkl chefen. Han är cool! Kl 2 började vi tänka på refrängen.
Sen kom lördag och vaknade med nya krafttag. Igårkväll träffades jag, Lisen och Mario (Maria på supermarket blir ju supermario varar vi kallar henne mario) med våra boys träffades på gothia towers för ett par öl innan rhapsody konserten! Konserten var sådär. Wells är ju inte min största idol direkt. Roligast under kvällen var helt klart komikern Lennie Norman. han räddade nog min kväll. Finalen var superlång och jag höll på o somna och få domningar i handflatorna av allt klappande...
Och nu är det söndag!! Gudomligt. Helgen kommer avrundas på bryggan ikväll med lugn och en skaldjursbuffé!!

Inga kommentarer: