måndag, november 20, 2006

childhood bröd

Hej. Idag har vi fått köpa bröd billigt på jobbet, pengarna har oavkortat gått till childhood.
Snart är måndagen över. Skönt att kila från jobbet snart. Ska åka in till stan o träffa Jenni över en fika samt spaning på NK:s julskyltning. Mysigt med jul!
Helgen var lugn och bra. I lördags var jag o Martin ute o kollade på det nya Mediamarkt i Högsbo, men det var så mkt folk så vi stack innan vi hade hittat nåt vi varit tvungna att köa den milslånga kön. Igår bakade vi kanelbullar och levererade lite till mamsen o papsen där även pasi & CO var. Bullarna gick åt. På kvällen kom Hanna-kusinen över med Conny på middag. Jätteroligt! Nu väntar vi på inbjudan hem till er! hihi.
Inget spec har hänt, satt här o funderade på vad jag ska göra för roligt med min nästa lön. Kom på att jag vill ha jeans och bruna ridstövlar. Annars ska jag försöka spara så gott det går nu innan julen.
Nu ska jag packa ihop här och kila bort till bilen!
Ciao!

Inga kommentarer: