fredag, november 10, 2006

ny stol

Hej fredag. Idag fick jag min efterlängtade stol på jobbet. En riktig goding, svart capisco (riktigt skön ergonomisk stol med svankstöd o allt möjligt). Älskar den! Massa folk som kommenterat mitt hår idag. Roligt med alla positiva reaktioner. Är ju en lite modigare klippning. Rak lugg (som jag dock idag har kammat snett neråt), riktigt riktigt uppklippt där bak (mjukhockey), men med långa längder under. Mörkbrunt under och lite ljusare brunt överst. Det roliga är att frisyren kan göras till såå många olika frisyrer, diskret uppklippning, vilt och rockigt, med tupering till hockey, sen kan man kamma bak luggen eller ha den snett eller ha den rakt ner. coolt! Idag har jag den i tofs oxå! jättefint med kortare partier som ramar in ansiktet och hänger lite på sidorna. Tack Rebecca för en superklippning!
Slutar om en timme.. sköönt, hinnit plöja igenom alla högarna nu så jag är redo att sluta. Åker till skåne över helgen. Fira Mårten gås hos Martins familj, faster o kusiner och andra släkt i Dalby. Min bror lovade att passa Tom-katten! Tack!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

låter som en kanonklippning! bild?

Mirja sa...

ska fixa en bild! =) håll utkik på bloggen i vecka!