fredag, mars 21, 2008

happy

Hihi, sitter här o pillar med min nya blixt jag hittade på Mediamarkt idag :) såå fin.. fick även en underbar kameraryggsäck som en tidig födelsedagspresent av Niklas. Där ska jag förvara mina optik, blixt, extra minneskort mm.. Eftersom jag har shoppingmani fick jag även med min singstar, svenska klassiker som jag ska utmana Niklas i ikväll! Haha, han är så kass på singstar att jag inte kan annat än skratta vilket medför att jag får lika kassa poäng som han, lille hjärtat.. :) Hmm, Monsters Inc köpte jag med för den har jag inte sett och den ska vara bäst enligt säkra källor. Niklas köpte oxå massa grejjer, wii-spelen zelda och super mario samt handkonsoler till mig så vi kan spela emot varann. De måste vi oxå testa.. Shoppingsuget var inte slut än så vi fortsatte till IKEA och började med varsin köttbullsmeny! Sen hade vi nya krafter igen. Varsin röd manchesterkudde (såna stora man kan ha på sängen så man sitter bra o kollar på teve), vattentillbringare, vas till blommor. Inte så mkt ändå! :) kuddarna är riktigt mysiga, ska testa dom strax när jag ska sätta mig för att kolla Let´s dance. Efter det blir det våfflor och chaité och singstar! Kan det bli bättre? omöjligt.
Imorgon ska jag ut o fota om det är soligt väder, lägger upp lite bilder sen så får ni se hur fint det är i Brevik. Glad påsk på er alla!

/mm

Inga kommentarer: