onsdag, mars 12, 2008

sååååå..

..tråkigt, vansinnigt tråkigt o tvätta.. jag o Niklas har inte tvättat på en månad och hade en hel drös, lakan, handdukar, tröjor, jeans, sockor o underkläder i mängder... en torktumlare och ett litet torkskåp räcker inte.. så ofantligt trögt att inte kunna torka allt på en gång.. suck. Nu hängde vi upp det sista iaf. Niklas får hämta allt vid kl 22 sen.. jobbigt utan hiss 4 våningar. Men jag ska tänka på nåt roligt så blir jag gladare snart. Nåt roligt är t ex att jag ska klippa mig imorgon efter jobbet. :) Tänkte mig nåt axellångt och lite ljusare slingor.. typ ganska exakt nåt sånt HÄR!
Sen kan jag tänka på en annan rolig grej, jag kan drömma om den fina lägenheten vi såg i måndags.. och hoppas på att budgivningen inte går upp alltför mkt på den. Den blev jag verkligen kär i! På riktigt! Likadant som jag är kär i Niklas och han är ju det viktigaste jag har vilket även betyder att jag måste kämpa lika hårt för denna lägenhet. Synd bara att det handlar om pengar. Niklas är iaf gratis! Tur det, för annars hade jag nog varit ganska så fattig.
Nu hälsar han i sängen att "morgonsoffan" började på teve, och den kan man ju faktist inte missa. Det gör inte ni heller va?
Ciao bellos!

Inga kommentarer: