torsdag, mars 20, 2008

urballad

Shit, nu har jag helt flippat ur. Efter en hel månads anti-shoppingsug slog det till riktigt illa igår på jobbet så jag fick åka hem via karlaplan o fältöversten igår. Hittade 2 t-shirts på HM samt en fin svart bomullströja/tunika. Sen råkade jag hamna i väskaffären mitt emot och till min stora förtjusning hittade jag den svarta longchamp-väskan som jag så länge letat efter, just i den mindre storleken jag ville ha. O ännu bättre när expediten sa att det var påskrabatt på 20 % på allt i butiken. Jee! Hmm, just ja, o i Designtorget köpte jag fin olivgrön plånbok i sånt där "sporttyg". Sen stängde affärerna så jag hann inte se på mer. Idag kikade jag igenom resten jag inte hann igår. I fotoaffären hittade jag den länge planerat-att-köpa Canon 50/1.8 optiken. Jeee!! :) Den har verkligen alltid varit slut överallt. Så nu har jag testat att fota lite allt möjligt, mest porträttbilder på Niklas.. söt! Kanske lägger upp nåt här lite senare ikväll. Nu ska jag smälta sushin vi åt förut med lite Desperate Housewifes-avsnitt i sängen och njuta av att det är påsklov! :)

Haha, härliga propoertioner på bilderna nu men jag orkar inte börja ändra, men väskan är inte så gigantisk som den ser ut att vara utan mer modellen liten.

3 kommentarer:

Karins lilla blogg ♥ ♥ ♥ sa...

Du e för söt...shit vad du har shoppat! Jag har inte kunnat shoppa nåt på sista tiden eftersom jag inte har nån bil...tur ändå att webben finns...eller inte...hihi...Glad Påsk!

Mirja sa...

nä, tragik på hög nivå :P Nu ska jag o Niklas till Mediamarkt o jag kommer att slå till på en ny bärbar dator om jag hittar den jag vill ha! :) ujuj.. ska även kika på en extern blixt till min kamera som jag tror finns där billigt... fan oxå!

Mirja sa...

Glad påsk förresten på dig oxå Karin! :)