fredag, mars 28, 2008

fredagsglad men seg.

Så mkt nu... jag är trött, vet dock att jag ej hinner vila ut i helgen, jag ska ju FLYTTA! Åhh! Det är jättekul, men störigt o behöva packa ner alla saker som ligger så fint huller om buller i hela rummet nu.. tror jag kör påse-metoden.. proppar bara ner allt. Flyttade så himla ordentligt för 2 månader sen. Delade upp packkartongerna i tre, en del ner i källaren, en del hos föräldrarna (de jag tänkte åka o hämta hit nästa helg) och den sista delen knökade jag in i min bil o körde hit det. Nu kommer mina saker aldrig få plats i en billast.. shit va mkt skit det ligger här i runt omkring mig nu. Såhär mkt mer kan jag väl inte ha shoppat på 2 månader? En hel del Niklas saker här oxå iofs.. Apropå 2 månader så har jag 2 månaders jubileum i Stockholm på söndag! Roligt. Det ska jag fira med ett bad i badkaret och bubbla i min nya badskum från eleven-paketet idag. åh så gott allt luktade, en mask, en peeling, en duschcreme, en bodylotion, en concealer och en rouge. Ska testa lite av sminket imon så jag är fräsch inför packandet. Det skulle regna imon så det blir nog bra. På söndag skulle bli strålande sol och det är ju också bra.

Jag saknar den här busen... fan va jag saknar honom!

Inga kommentarer: