söndag, mars 09, 2008

såå duktig

Hah, jag har endast spenderat 530:- av mina fickpengar denna månaden. Från apoteket : dagkräm, nattkräm, nässpray och linsvätska. Från kicks: nagellack (mörklila otroligt snygg), mascara och nagellacksremover, till sist en ögonmakeupremover från FACE (den bästa). Annars bara mat utöver detta, (i fredags tex åt vi gudomligt goda tapas på kvartetskrogen här nedan). Känns otroligt bra att ha sparat undan.. är inte alls svårt nu när jag har något vettigt att spara till. Känns ju nästan som ett måste att ha en stadig kontantinsats när vi sen hittar lägenheten med stort L. Vi sprang på en riktigt fin idag t ex.. 2 st till o med.. känns som vi nu vet vad vi letar efter iaf och ungefär vilka områden.
Fast nu blir det bio i sängen, det väger mellan music and lyrics och pianot. Kanske det första då varken jag eller Niklas sett den..
Imon är det måndag. Gäsp. Jag har ju inte riktigt hunnit sova ut som jag tänkte denna helgen. Jaja, snart är det helg igen. Undrar om tiden går fortare i stockholm?

Inga kommentarer: