lördag, mars 15, 2008

lista kopierad av karin

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn? Nej.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten? Hehe, minns inte.
4. Vad åt du senast? Dillchips och vatten med citron i.
5. Har du fått någon komplimang idag? Ja.. finaste.
6. Har du varit med i en rättegång? Nej.
7. Är du polare med grannarna? Nej, men de verkar trevliga.
8. Vilka språk pratar din mamma?Svenska och finska.
9. Vilka länder har du bott i? Sverige och Spanien.
10. Senaste piercingen? Naveln för 7 år sen.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? För en halvtimme sen när vi åkte och handlade.
12. Gay? nä.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? usch ja.
14. Har du äggat någon? Nej.
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nä inte det heller..haha.
17. Har du varit på stranden? Japp.
18. Har du haft en stalker? Nä, tror inte det.
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Oj, hmm.. pinsamt men nej.
20. Hur bra är din syn? Dålig om jag inte har på mig linserna.
21. Har du varit på ett party? Ja, det har väl hänt :)
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? inne i en sån gallerbur isf.. fast det verkar oxå så sjukt läskigt när hajarna liksom bankar i en.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Vilken av dom?
24. Har du varit utomlands? Jadå, men jag vill till ännu fler ställen.
25. Har du sett din bästa vän naken? Jadå.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Har bara varit på 2 st. M:s systers bröllop var fint.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Usch, det är klart.
28. Var är dina syskon just nu? I Göteborg.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Inatt drömde jag massor om falska mäklare och räntor mm..
30. Vem ringde dig senast? Niklas.
31. Vilken tid gick du upp imorse? Vid 11 kanske.
32. Vad ska du göra i helgen? Idag blir det Schlagerfinal hos Niklas kompis. Vi ska fixa världens godaste efterrätt. Imorgon ska vi springa på lite lägenhetsvisningar och ev fika i Värmdö hos T, W och N.
33. Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg? Än så länge e ja sååå nöjd med det nya jobbet. Nu aw snart. Ha en riktigt skön helg mir! Hörs! Kram
34. När var du riktigt sjuk senast?Minns inte.. men förra veckan var jag riktigt snorig..
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Har aldrig tagit på en kändis.
36. Vad finns i din bakficka? shoppinglista.
37. Har du färglinser? Nej, ofärgade.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov och drömde.
39. Vad är det första du gör på morgonen? Går på toa.
40. Vad ska du göra efter det här? Hjälpa Niklas med efterrrätten, Smulpaj med mörk choklad och mintpäron :) Sen ska jag måla mina naglar med fin röd färg.

Inga kommentarer: