måndag, mars 10, 2008

Congratulations!

Suck... liksom? Qué?! Oooohhh! Sjukligt, tragiskt sant. Orkar inte mer! M lovade (yeah right)! Han till och med skickade sms när han "gjort" det! "Fört över pengar till mig"! Jag trodde naivt.. tidigast fredag, senast måndag skulle jag ha dom på mitt konto. Ännu en gång har han dragit till med en av alla sina populära lögner.. Jag som till o med hann ringa mina bröder o glatt berätta att han lovat att börja betala tillbaka, men de har nog sett hans verkligt rätta jag och insett att jag aldrig skulle få se skymten av några pengar.. När inser jag själv sanningen?! Orkar inte bry mig längre... Du vinner, grattis!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är inte den första han har lurat..tyvärr så får du aldrig se de pengarna igen

Mirja sa...

Martin, ingen idé att skicka anonyma inlägg! Jag är verkligen inte den första du lurat, säg nån du INTE lurat!