onsdag, augusti 12, 2009

sötaste vagnleksaken

Hittade denna gudomligt söta vagnleksaken till bebis på Designtorget idag som jag bara var tvungen att köpa. Aah, så jädrans söt! Och roligt att det finns bara en i varje exemplar, i just en färgkombination alltså (min är i lite röda och blåa nyanser, ska ta bild på det ngn).

(bild lånad från tyramyra.se)

"Fossingarna består av en trio coola figurer med fötter. Alla Fossingtrios är lite olika varandra. Man kan hänga dem i vagnen eller i sängen, eftersom de hänger på en snodd med spännen.Fossingarna framställs av återvunna, skandinaviska tyger och är ce-märkta. De tillverkas i Indien av WIT - en välgörenhetsorganisation som ger outbildade kvinnor chansen att lära sig ett yrke och dessutom låter dem och deras barn gå i skola. Sånt gillar Tyramyra!"

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Jag heter Lena och tänkte att jag kanske ska kommentera och säga att jag läser din blogg med intresse!! :)
Tessan, som har bloggen "ett annorlunda liv", ville gärna veta vilka som läser den. Jag har hittat den genom din blogg. Som jag i sin tur hittade genom fkv:s forum. Jag är kortvuxen och medlem i FKV.
Hoppas att det är okej att jag följer din blogg även fast vi inte känner varandra!?
Hälsn. Lena Forsberg

Mirja sa...

Vad roligt Lena, jättekul att du följer min blogg! :) Välkommen!

jenni sa...

Hej vännen,
nu är det tisdag....ingen ny mag-bild äni veckan....blir besviken:-)
Hoppas att allt är fint med er.
Imorgon bär det av till Alicante för oss- ska bli sååå jäkla skönt.
Stor kram!

Mirja sa...

just ja, i söndags skulle ju en ny upp för v30 men inte orkat ta bild än, tänkte idag men fastnade i telefon i 2h, men imon kommer det! :)