onsdag, maj 10, 2006

ehem.


Jag har hunnit med mkt på jobbet idag. Förhandla bort min derbybiljett mot 2 (ev 3st) biljetter till ifk-mff på söndag. Bra deal.
Hann även nästan boka en sommarsemester till veckan innan min semester (klant).
Jag - Wohoo, nu har jag fixat ResXtra (tilläggsförsäkring) och kan boka Alicantevecka till v26!
Chefen - Men Mirja, du har ju semester v27!
Jag - Jahaps (snopen).
Jag har även hunnit få erbjudande om 4 månaders vik till hösten. Yey, fast, jag vet inte om jag ska tacka ja än. Tur att jag inte behöver skriva under nåt förräns sista veckan på min nuvarande visstid.
Oj, klockan är så mkt som hemdags.
Arrividerci!


18:53
Hemma igen från en uppiggande promenix till torget, hemköp och tillbaka. Ikväll blir det helstekt kyckling och ris till. Gott! Nu sitter alla mina kollegor på F läktaren och väntar spänt på derbyt... (eftersom ICA sponsrar IFK har vi alltid ett stort antal fotbollsbiljetter vi anställda får vid intresse).
Nu ska det kockas.

Inga kommentarer: