måndag, maj 08, 2006

någon?


Champagne?! Jag hade behövt skåla nu.. skickade nyss in mitt fulländade jobb.. högupplöst och seg.. men bra! Istället ska jag fira med sängen och en ny sprillans ny Veckorevyn.. mmm. Sen ska jag bara sussa så sött så sött tills klockan ringer 6:20 imonbitti. Då kommer det vara massa sol och jag ska ha sommarkläder på mig.. min fina ljusgula trevkvarts v-ringade top och mina uppkavlade ljusa sommarjeans. och såklart mina söta ballerinaskor.. ingen jacka behövs.. bara mina solbrillor. Ååh så bra det kommer bli imon. Kanske en likadan glass på ica-terrassen på eftermiddagsfikat imorgon som idag? Yey! till o med mattanterna log lite i solen idag...

... om inte annat så gode gud att solen är framme imon för tanternas skull.

Ciao y buenas noches amores míos.

Inga kommentarer: