torsdag, maj 04, 2006

shoppaholic


Hej. Sitter på jobbet och skriver av mig lite. Har gjort klart mina jobbhögar nu o väntar mest på att Jenni ska ringa så jag ska hämta upp henne sen så vi kan åka på en liten shoppingrunda på nya Allum o Partille. Måste ju se o skåda deras VILA (!) butik. Lycka.
Prioriterade bort mitt programbladsjobb ikväll (eller nja, ska jobba på det ikväll/inatt sen). Den måste på första korr på fredag. Usch vad den tagit mkt mer tid än jag räknat med, alla omlänkningar, typsnittsersättningar, cmykningar mm.. Skönt att få klart den sen, ska redan förshoppa lite me min förväntade lön...grrr. Skjorta från Vila samt nya jeans prio ett. Även YSL mascaran oxå som jag inte fått tag i ÄN (suck). Nä nu ska jag sortera upp morgondagens jobb.
krams


21:35
Hemma igen, kom för en timme sen och är HELT kaputt. Såå ont i benen och hela kroppen och jag vill bara sova.. skiter fullständigt i att jobb ta med programbladet ikväll.. får ta det imon efter jobbet. shit vilken panik, måste ju skickas till korr imon eg... jeje. Dom ska ändå inte trycka den förräns på tisdag så.. (suck, jag får itne veta sånt eg för då drar jag bara på jobben heeela tiden).
Hittade en del på Allum, supersöt vit sommartröja och randigt linne från MQ, Randig långärmad v ringad top från Åhlens, svart långt linne och guldpärlhalsband från Gina. Såg lite byxor oxå men orkade inte prova för mina jeans var så tighta plus jobbiga skor att ta av. Får shoppa det i helgen oxå. Skjorta hittade jag inte heller, inte mascaran heller för vi hann aldrig till Kicks.
Nu ska jag hoppa upp på loftet och sova i 8 härliga timmar!
Sleep tight och tack Jenni för en trevlig shoppingkväll.

Inga kommentarer: