lördag, maj 06, 2006

soliga göteborg


Hej o hå från soliga västkusten. Me like. Åååh så skönt att bara gå ute i stan med linne, jeans (jo det var iofs sjuukt varmt) och vårskor.
Jag och Annu var så duktiga och gick på bodypump kl 12. Tog i med vikterna idag och kände mig så härligt utpumpad sen. Efter det kom Martin o hämtade upp mig så åkte vi in till stan en snabb sväng. Skulle köpa ysl mascaran samt rengöring från Clarins bara.. men hittade även 2 linnen och en Lyle&Scott piké (mörklila) från MQ. Börjar bli stammis på MQ. Sen för säkerhets skull köpte jag en ny klocka oxå. Martin hittade 2 riktigt snygga t-shirt. Marinblå med nåt på framsidan och sådär mörkmjukröd den andra. Och dom köpte han helt utan att jag var med och kunde påverka, bra smak han har! :)
Nu börjar min shoppingkassa ta slut för denna månaden (om jag nu ska spara undan dom pengarna jag tänkt mig). Blev klar med inlandsprogrambladet igårkväll oxå (satt med den till 22(!) en fredagskväll bara för att slippa att sitta på lördag o söndag). Hoppas han godkännar det utan smärtsamma ändringar och jag får min lön för den sen. Erbjöd mig att hjälpa till med andra programblad oxå.
Snart ska jag bege mig till mamsen på lite grillmat. Martin har bjudit över några jobbkompisar och jag slängde ut mig själv. Ska sitta o läsa en bok i solen på mammas terras med en kall cola och bara njuuuuta. Eg hade jag planerat in att gå ut och äta med Stina idag men saken är den att hon var inställd på igår hela tiden (jag som blandat ihop det) och sen kunde jag ju inte igår för jag skulle jobba... suck. Får bli en annan dag helt enkelt. Hoppas inte Stina är alltför besviken på mig.
Nu ska jag ta på mig min nya pikétröja och bege mig till föräldrar och Jensen.
Ciao!

Inga kommentarer: