onsdag, maj 31, 2006

workshop!


Jepp, imorgon smäller det då Kvantum ska ut o härja. Jobbar halvdag och sen åker vi in till stan för att käka lunch hos vår teamledare för att fortsätta vidare hem till folk i mindre grupper. Jag hamnade i Medicingruppen! Närmare förklaring om detta följer nästa gång jag uppdaterar här. Iaf så får vi olika uppgifter vi ska lösa i våra respektive "reklambyråer" (som vi så fiffigt blir placerade i, allas vår dröm att få jobb på reklambyrå nästa, inhouse reklam är inte alls lika flashigt). Kl 16.30 samlas vi sen igen hos vår teamledare för att redovisa vad vi gjort och dricka lite vin och äta snacks. Så ska vi väl underhålla oss till kl 19 då ett bord är bokat på göteborgs lätt mysigaste libanesiska restaurang. Där ska vi äta och dricka öl. Teambuilding kallas det med finare ord.
Den stora utmaningen för oss alla kommer säkerligen vara att komma till jobb på fredag till kl 9 (ett omorganisationsmöte då ICA reklam-avdelningen kommer omstruktureras helt till hösten).
Lite bilder. Varning för stök!

Bild 1, vår fina nya hall. Och ja, stökigt är det, men jag pallade inte städa bara för att ta kortet (och då blir det ju inte en naturlig bild). Mina nya fina guldskor, under bilnycklarna skymtar dom. Fin färg va (på hallen alltså)?


Bild 2, köket med nya gardiner, nya tavlor (grymt coola med martinis på) och nytt kyl (äsch, jo jag vet att plasten sitter kvar o att den är meningen att dras av). Min nya filskål till jobbet är oxå på bordet, dock inpackad så den fina inte syns, knallröd med blommor på iaf.


Bild 3, efter många om och men beslutade jag mig för att ändå publicera denna mardrömsbild, så det ser ut. Hemma hos MIG! NU, just i denna sekund, och har sett ut så i flera veckor, FAN, men mina kläder får INTE plats i min garderob! Rena kaoset där, hittar inget! verkligen inget,
MÅSTE städa där snart! Har har iofs sagt i flera veckor nu. Kan jag inte få lite vettigt besök (såna som man måste städa inför) så jag får undan skiten. Kommentera o säg hur dålig människa jag är som har det så hemma så kanske jag tar tag i det!! HJÄLP?!


Lite bilder att skåda som sagt, min hemska vardag helt enkelt, så dom som tror att det aldrig är stökigt hemma hos mig får härmed bevis.
Idag köpte jag cykeln till Sebi som han ska få i 3 årspresent på söndag. Jättesöt en. Nu ska jag bara samla in pengar från min andra bror samt av föräldrarna till den oxå.
hejhopp.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

av de fyra gillar jag nog lucy bäst, hon är så himla söt. men bryce är oxå väldigt fin.. kommer ha massa röstningar framöver med olika teman..:)

Anonym sa...

varfor inte:)