lördag, maj 13, 2006

hey baberiba bejbi


Lördagen glider mot kvällen. Bra dag hittils.
Började med en lugn morgon med efterföljande träningspass. Riktigt bra pass. Därefter styrde vi kosan till artobrorsan och lämnade hans stolsdynor (vilka vi lånat ett tag) och fick lite kaffe. Men nej, vi nöjde oss inte med det utan fortsatte till pasibrorsan där grilllunchen stod serverad. Bra timing. Gratis är gott. En till kaffe efter maten, sen var det hemdags. Dammsög nyss och kände mig lite vettig. Imorgon är det stort projekt på G. Garderobsrensning! Allt jag inte använt på ett bra tag/allt som inte sitter gjutet/allt fult/allt vintrigt ska bort! Vinterkläder ska dock bara ner i källaren. Halva min garderob bor ute i rummet för tillfället pga platsbrist och så kan det inte vara. Måste rensa, rensa, rensa! Hatar projekt garderob! Men såå skönt när det är avklarat. För då har man plats med nya kläder igen :)
Usch, jag är rastlös, jag vill inte bo i lägenhet, inte i en liten en iaf och särskilt inte en utan balkong. åååh jag har surfat hus på hemnet, fina hus, såna som jag vill ha! längtar tills jag blir rik och ekonomisk oberoende så jag kan få ett hus. Med egen trädgård och stor terrass. Och stora luftiga rum, fina möbler, och en fin fasad, nära skog och vatten..
Som tur är får vi bo i föräldrars hus över sommaren i 5 veckor då dom är på semester. Så fritt, så bra boende. Så får vi bo med Jensen oxå, och Tom ska såklart oxå hänga med. Oj vad jag ska grilla och basta hela sommaren sen, o sitta ute på balkongen o slöa. Det kommer bli så bra!
Nä "back to reality" som dom i öst säger. Nu ska jag.. eeh.. surfa vidare på hemnet!
Sola lugnt.

Inga kommentarer: