söndag, maj 21, 2006

Voittajat suomesta.


Hard rock halleluja. Jättekul det HÄR ju! Dom sopade hem allt och gjorde varenda finne sjukt stolta är jag säker på. Gillade deras show då dom verkligen bjöd på det där lilla extra samtidigt som det var roligt upplagt.

Idag har jag, Martin, brorsan, Petra och Sebi varit på äventyr i småland.. rättare sagt Gällsvik på Lager 157. Åååh så mkt fint jag hittade. Men till slut gallrade jag ner högen till ett par jeans (j lindebergs mellanblå nina), 2 toppar från the progress of society och 3 par strumpor (superfina illröda) och hårlera/balsam/shampoo från scandinavian formula (hemma kostar varje produkt 79 spänn men där fanns dom för 55 styck). Just ja och ett lavarött linne. jeansen tänkte jag sy upp på en gång, samtidigt som jag har symaskinen framme borde jag oxå sy Heidis gardiner (som jag fick av henne igår) och min köksduk.

Igår var jag mest barnvakt åt brorssönerna. Martin hjälpte Pasi att få upp taket till hans kök. Eric försvann till en kompis så jag o Mackan stack till Sebi för att leka lite. Sen gick vi till lekparken o busade huuur länge som helst. Kom hem vid halv 7 på kvällen igår och var helt kaputt. Lagade tacos och hejade fram Lordi i ESC.

Fin helg.

Inga kommentarer: