onsdag, maj 17, 2006

snabbt hej

Hola. Sen sist; tupperwareparty, bilservice (no probs, allt var tiptop), finska morsdag och fortf antishopping. Fast idag bröt jag trenden, inhandlade alldeles för få saker för alldeles för mkt pengar på Kicks. Och nya gardiner till köket på Hemtex som hade 40 % rea på hela butiken. Finfint.
...
Imorgon blir det jobb och sen lite basics på HM och träning. Sen på kvällen borde jag börja ta tag i mina garderober. Jag är så kass.
...
Massa kul i juni att se fram emot kom jag på. Semesterdagar, workshop, Icas vårfest på Stenungsbadet, Heli som kommer hem och förhoppningsvis massa massa sol.
...
Nä nu ska jag sätta mig o läsa min nya Veckorevyn. Ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som att det blir en mycket trevlig juni-månad för dig! :)

Vad var det för gardiner du köpte? Jag har förresten skickat ett mail till dig :) Det där med garderob-rensning borde jag också ta tag i men jag har vissa aningar om att det kommer att dröja ända till sommaren... hihi...

Ha det så bra! Kram kram

Mirja sa...

köpte ett par ljusblå/turkosa paneler i tunnt material (linne?). blev riktigt vårfint i köket nu.. jag är rädd att min garderobsrensning kommer dröja oxå, igår tryckte jag i det mesta i garderoberna, fick dock inte plats med allt så nåt måste jag göra.. fort! täntke sortera ut vintertröjorna till en början bara.. blir ju lite mer plats av sånt enkelt oxå. kul att du läser o kommenterar föresten =) kram

Anonym sa...

Låter som det är riktigt fina gardiner, härlig färg det; turkost! :)

Jo, gör man så får man ju plats men man kanske behöver nån vintertröja under sommaren om det är kallt en kväll o man inte vill ha jacka på sig... (min ursäkt för att slippa rensa garderoben ur vinterkläder.. hihi... :)

Det är klart jag läser här, jag tycker att det är jätteroligt att höra vad som händer i ditt liv när vi inte hörs av... Det minsta jag kan göra är ju att skriva några rader då och då ;-)

Sköt om dig! Kram kram