onsdag, april 05, 2006

5 tecken bevisar att våren är här


1. De har sopat bort gruset på parkeringen (från andra ställen oxå).
2. Solen strålar värmde underbart mot kinden efter jobbet.
3. Jag hade min vårjacka på mig idag.
4. Lekande barn på gården efter jobbet.
5. Semesterlistorna är klara!

Annars:
Lilla Edet ringde o ville ha mig!! Jag hade villkoren produktionsledare (reda ut deras makalösa kaos) samt hög lön! Bosse gick med på det första! Woho!! Till hösten skulle de ha nyrekryteringen klart. Gött, perfekt efter ICA viket. Men lovade iaf att jobba lite extra åt dom även nu under vår/sommar. Perfekt me lite extra slantar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Guud, så roligt!!! Ett STORT GRATTIS till DIG!!! Kramis

Mirja sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Mirja sa...

Tackar! häftigt är det. kraam