torsdag, april 20, 2006

ledigt.


Tog ledigt imon för att hinna med allt. Kastera Tompalainen, handla lite mer, och göra iordning i lokalen inför festen.
Just ja, alla ni som läser och ska hem till mig på lördag ska inte hem till mig utan till en lokal jag hyrt ist (blev lite fler än jag tänkte mig från början). Har pratat med dom flesta om detta och kommer att höra av mig till resten idag/imon. Men skulle jag ha glömt bort nån så vet ni att det inte är för att jag inte tycker om er utan pga min föraktningsfulla magiska nya ålder! Rätt o slätt skyller jag på att jag faktist är väldans virrig och det kan de flesta här på jobbet intyga.. och andra med..

Ringde det jobbet som hade det igång med. Intresting! Jag står högst på deras framtida rekryteringslista... hihi.

Phiu, nu ska jag dra från jobb och ta mig till närmsta sportaffär och köpa mig nya airobicdojjor. Kanske nåt snyggt träningslinne oxå så man blir ännu mer peppad. Imon ska jag hinna med ett pass (klart jag ska passa på på min lediga dag). sen på söndag får jag sällskap av Annu till bodypumpen. Nice.

Ciao!


19:44
Äntligen hemma. Hittade mina indoorskor. Men varför hittar jag alltid dom dyraste?! Provade säkert 10 par olika och dessa jag köpte satt verkligen som handen i handsken. Sjukt bekväma med massa dämpare och riktigt snygga oxå. Helt kär!

Nu sitter jag och tittar på vilka Iittalaglas jag önskar mig av brorsan. Lutar åt Verna eller Kartio. Jepps, lika bra att ringa på en gång så jag inte glömmer vad jag vill.

Inga kommentarer: