lördag, april 29, 2006

lugna gatan.


Idag har jag och Martin underhållit oss med diverse aktiviteter hos brorsan hela dan. Åkte dit vid 10 tiden till lite morgonfika. Sen åkte brorsan och Martin till bauhaus och bytte ut nåt trädgårdsbord som brodern inhandlat tidigare. Jag underhöll mig med brorsbarnen. Vi tittade lite på film, spelade diamanten, spelade dataspel, dammsög och bråkade lite. Sen kom Pasi och Martin så började vi grilla lite korv till korv med bröd. Åt och avslutade med en kaffe i trädgården och lite tennis med ungarna. Full rulle. Skönt att komma hem nu, slippa vara social hela tiden. Ska sätta mig med mitt programblad täntke jag nu i några timmar. Kl 8 har vi bokat bord till Svarta Oliver (supergod grekisk restaurang) för en mysig middag. Min fina lördag.
Imorgon blir det loppisen på svenska mässan samt liten runda på NK efter en marinblå trenchcoat och vårskor (ute efter ett par ankelstövlar från Gardenia), och en ansiktstvätt måste jag oxå komma ihåg. På kvällen är det chalmers cortegen som jag och Stina tänkte spana in. Underhållning på hög nivå.
Måndagen vet jag inte alls. Bara slapp. Skönt.

Inga kommentarer: