lördag, april 08, 2006

arga morgonen (uppdaterad)


Riktigt najsigt onödigt störigt. Vi MÅSTE tvätta, tid nu mellan 8-12 men men käre sambo har tvättnycklarna i väskan som befinner sig på hans jobb. Helt underbart! Vi kan inte boka en ny tid heller för klart bokningsnyckeln oxå är i samma knippe. Självklart kommer han inte åt sin väska på jobbet förräns på måndag eftersom det var några larmgrejjer där i vägen. Och för att inte säga självklart igen säger jag att typiskt nog ska han till sitt NYA jobb på måndag fast han måste fan hinna hämta sina grejer på sitt gamla iaf.

Suck på killar och deras ickeexisterande minne efter några öl.
Fan, idag känner jag att stör mig på allt, allt vad som är typiskt killigt.

Sitter här o väntar på att Martin ska vila upp sig så vi kan åka till Freeport o kolla lite iaf.
Hoppas lite shopping får mig på bättre humör, behöver nog nåt riktigt dyrt...

Tom behöver kastreras.
Han är har hormonrubbningar.. stackarn!
Frukost nästa. peace

Kl: 16:19
Är på betydligt bättre humör nu. Kanske pga min nya Twist & Tango omlottklänning. Såå fin. Turkos/brun. Hittade även en blåvitbredrandig båtringad top. Martin fick en Lyle & Scott piké. Kände mig lite snäll.

Ikväll kommer Stina och vi ska ha en riktigt fullknökad ostkväll med massa goda ostar, vin, frukt, bröd, oliver mm... längtar redan. Vi handlade idag på Kvantum i Kungsbacka (jag gör ju deras reklam o ville se butiken). Var även på Freeport men hittade inget fint förutom i Iittala butiken. äggkoppar, kaffeskedar, dessertskedar och en tallrik (eftersom jag råkade göra sönder en i för våldsam diskhantering).

Nu ska jag städa undan all skit i vardagsrummet.

Inga kommentarer: