lördag, april 01, 2006

fina dagen i staden


Tack Jenni för en grymt trevlig dag.
Fast än är den inte slut, blir spelkväll me Annu, Dennis och Jenni! värsta språket, monopol samt alfapet har vi på lager.

Jag är verkligen i sjunde himlen. Alla saker jag kan unna mig nuförtiden, inte behöva titta på prislappen utan bara ta om den är fin. Idag tror jag att jag spenderade mer pengar än jag nånsin ens hade över under studietiden efter att alla räkningar var betalda..
Jag hittade Anna Suis nya parfym, blev helt kär i flaskan. Tvekade dock först länge mellan Paul Smiths London (den ska Martin få köpa från flyget på måndag) och Calvin Kleins Euphoria. Sen hittade jag en ögonskugga (fin neutral jobbsmink), sminkborttagning (den BÄSTA) samt hudkräm på FACE.
Hittade även den tuffaste kortärmade svarta kavajen med djup urrigning. Läckraste. Men där tvekade jag lite om det var värt de pengarna den kostade (studentmirja gjorde sig påmind) men tänkte va fan, me min första riktiga lön måste jag få unna mig mycket sånt jag inte kunnat unna mig innan.

Kul med Gais. Grattis till vinsten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hola chica!
kom på att du ju hade en blog...var ute på msn, men ingen var där- å så står ju din blogadress efter ditt msn-namn... så då var jag tvungen att gå in å kolla!!! får jag göra nån mer gång-men det kommer säkert ta en månadinnan jag kommer på det igen :-)...... Tyckte oxå att det var en trevli dag igår! Nu ska jag å Adam gå till Bellevue marknad... kram kram!

Mirja sa...

Kul att du kollade i bloggen igen. Hoppas bara på lite tätare visit kanske.. =) Lycka till i Bellevue. Hoppas ni hittar nåt roligt! Själv har jag mest sovit idag bara... skööönt