måndag, april 24, 2006

suck gånger tusen


Idag tog jobbresan 1 timme och 40 jäkla minuter. Något som i vanliga fall tar 20 minuter, 25 max. Från angeredsbron till kungälvsmotet tog det 1 timme och 20 minuter, 9 km.. där åkte vi inte fort kan jag säga. Höll på att få spader. En lastbil fullt med däck som börjat brinna imorse vid 7. Släcktes inte förrän 10.. rollsbomotet (där mitt jobb ligger). typiskt. Alla på jobbet hade nästan fått stå i den helvetes kön. Lite irriterad stämning på förmiddagen.. grrr..
Innan jobbet städade jag, Fredde och Martin iaf lokalen. Superbra.
Idag var jag i Lilla Edet efter jobbet och pratade lite, jag ska göra lite jobb åt dom hemifrån nu i veckan. Allt är helt kaos där, mirjahjälp behövdes lätt.
Nu ska jag sova.. så jag orkar jobba och träna imon. Plus underhålla mig med Inlands IF och deras nya programblad på kvällen. Yeyh. 20 timmars extraknäck. Deadline på fredag. tufft!

nattinatt.

2 kommentarer:

freethoughtguy sa...

I wish I could read this!

Mirja sa...

me too =)