onsdag, april 12, 2006

långledighet..


...är det efter en dag till på jobbet. Ska dock försöka sluta vid 14 imon så vi hinner till skåne någonlunda i tid på kvällen. fryser..

Jag borde packa och tvätta min kofta för hand nu, jag ska vara klar innan topmodel kl 21 eftersom jag måste lägga mig efter det sen, jag är helt slut på jobb om jag lägger mig senare än halv elva om kvällarna..
...
Usch vilken irriterad eftermiddag det var idag. Sååå jäkla less på alla bilar mellan kungälv och gbg city (skulle hämta upp Martin vid Gårda). Efter idag ska jag inte hämta han mitt i stan nåt mer efter jobb. Fan va störda alla bilisterna är.. ingen som helst framförhållning i trafiken.. till slut körde jag lika aggressivt som de andra (för att slippa irritera mig ännu mer). Kungälv-Gårda gick på 45 jäkla minuter. Hatar tunneln! åååh va jag hatar tingstadstunneln.
...
Oj nej shit va jag måste packa, undrar va man ska ha med sig? svårt..
...kan ju börja med att ta fram väskan.
...
Glad påsk mina sötisar! Och ät inte så mkt påskgodis som jag och min avdelning gjorde idag (vår teamledare hade köpt oss väärldens största påskägg FULLT me gott godis).. alla mådde skit redan innan lunch. Resten av dagen gick vi i sockerrus.. galet!

Inga kommentarer: