tisdag, april 25, 2006

jobb


Sitter med programbladet nu och myser. Roligt att pilla med bilder, texter samt annonser. 60 sidor ska jag hinna med. Men jag utgår ju helt från förra årets blad och ändrar bilder och annonser bara.. får se när det blir klart, av erfarenhet tar ju sånt här alltid mkt längre tid än man beräknar, korrsvängarna hit och dit sen oxå. Men jag tycker bara det är roligt. Enda är väl att min sömn och träning kommer att bli lidande.. kommer ju inte att kunna slita mig ifrån.. Men ikväll täntke jag sitta till max 23 o sen imon hela kvällen. Ikväll hann jag ju inte börja förräns vid 8. Nä nu ska jag fortsätta.Lyssnar här samtidigt på mina skivor från Veronica jag fick i lördags.. Riktigt bra skivor har hon fått till det. Tack förresten Veronica för en mysig fika/lunch ute i kungälv idag. Räkmacka i solen! Kunde inte bli bättre, eller jo, liite mer sol hade inte skadat så jag kunnat sitta me mina nya solbrillor.. =P

Inga kommentarer: