tisdag, april 11, 2006

kraschplasch

Hej.
Servern har pajat/lagt av. Vi kan inte göra nåt på jobbet.. inte kunnat på en timme, börjar bli störigt nu..
Denna veckan som är en kort vecka oxå, pga påsken. Allt skulle skickas till första korr senast idag.. hoppas Ola fixar servern snart. gäsp!

21:19
Ligger på sängen o surfar.. inte det lättaste att skriva i liggande ställning. Får nog ändå sätta mig.
Servern låg förresten nere resten av dagen. Ist för att stressa fikade vi o babblade om massa onödigheter o drev arslet av oss. Produktionsledarna var lite mer nerviga.

Efter jobbet hämtade jag upp Stina (hon jobbar jättenära mig) och vi åkte till stan för att se Brokeback Mountain på Royal. Bara för att vi var så söta fick vi gå upp på balkongen o sitta. :) Filmen var fin och bittrig. Sen kom jag hem på dukat bort. Puss min kock.

Nattinatt.

Inga kommentarer: