torsdag, september 17, 2009

en toscakaksbagare...

Se så duktig jag varit ikväll och bakat 2 st såna här fina toscakakor. Ska överaska mina kollegor med en fika på eftermiddagen imon, fredagsfika! Lite för att fira av mig så att säga, mitt sätt att säga tack och hejdå, önska de all lycka inför kommande året (när de får klara sig utan mig, hih).
Känns väldigt underligt, lite läskigt (känner mig egentligen inte helt redo att gå hem än, bryta mina inrutade rutiner), men samtidigt helt underbart, för det här betyder att det inte är långt tills bebisens ankomst. Inte alls långt egentligen, och den tanken gör mig helt varm i kroppen. Min och Niklas bebis, han kommer till oss inom en snar framtid. Vår son! Ååh! Han gör sig ständigt påmind i magen, är det inte hicka så är det sparkar mot magen eller fötter som känns som de trasslar sig fast under revbenen, alltid något som händer, riktigt busig liten pojk! Jag tror han börjar längta efter att få komma ut nu. Få se världen och börja lära sig saker! Han trycker och knör men lyckas inte komma ut, inte än. Men snart! :)


3 kommentarer:

Annika sa...

åh vad gött.Så de är en liten prisn ni väntar...har ni ngr namn på g?=)
ha en mysfredag,kram

Mirja sa...

Jo en liten pojke blir det :) Jo vi har nog ett namn vi kommit överens om nu! Men får se om han passar i det, annars har vi några st andra vi kan prova! :) kramar!

Maria sa...

Den var jättegod! :-)