söndag, februari 28, 2010

söndag

Ser att det är ett tag sen jag uppdaterat igen, så kan det gå när dagarna bara rusar förbi med diverse aktiviteter, torsdags lunchträff i Solna med efterföljande öppna förskolan med våra småttingar, fredags mammafika här på lidingö hos en i mammagruppen. Världens coolaste hus dom bodde i och jag blev så inspirerad, jag vill också ha ett eget hus nu och kunna göra om och inreda. Blev bjuden på hemmabakta semlor samt chokladkakor. I helgen har vi mest hängt i affärer, igår åkte vi till Täby C för att jag skulle ta min andra hepatit B-spruta (min twinrix-vaccinering sket ju sig för ett år sen innan vår thailansresa när jag precis blivit gravid och man inte fick ta något annat än hep A, därför får jag som sagt nu komplettera efteråt med hep B). Passade även på att kolla runt i täby sen, hittade Max-böcker till Silas på bokrean, fotoalbum, tröja till mig etc. Bra dag. Sen åkte vi hem o lagade mat, badade o kollade på melodifestivalen. Idag åkte vi en sväng till Karlaplan för att jag inte hittade en jacka i Täby igår som jag tänkte kanske finns på Fältan ist. Och det gjorde den, så fin! Finaste vårjackan! Hittade även nya större kläder på Lindex till Silas, fina muminkläder, en pyjamas och några bodysar! :) Sen åkte vi hem och gjorde äpplepaj och chokladbollar som vi fikade på med kaffe till. Söndagslyx!


Dagens babybild. (Har nu börjat projektet att samla ihop till ett dokument med bilder som ska framkallas till fotoalbum samt förstoras upp på väggar, galet mkt bilder man hunnit samla på sig på honom under dessa 4 månader).

1 kommentar:

Therese sa...

Kul med shoppingfynd ;)

O ja vänta du bara så mycket kort man kan ta på sina små. Du kan ju bara tänka dig hur många kort man har efter 4 ½ år :) Ojojoj.

Kram