onsdag, mars 29, 2006

celebrations.

Grattis Martin, STORT grattis menar jag.. till det nya jobbet!!
Kan ju inte gratta han live då han är i skåne nu redo för morgondagens färd till London.
Men väntar på att han ska ringa... (vilket han nyss i samma sekund gjorde).

...
Idag var det jag som gjorde mat (konstigt då jag ju faktist är ensam hemma), Martin brukar ju alltid annars fixa maten. Min mat blev jättegod. Åkte o handlade lite efter jobbet o tänkte kockvist. Wholaa!

För att motivera mig själv att laga middag varje kväll har jag lovat Martin att ta ett fint kort på maten varje kväll o sätta upp här så kan han godkänna! Galet! ...men roligt!
Dagens: bacontärningar, lök, vitlök, basilika i en blandning av tomatkross me inslag av timjan, andra örter och peppar. Tillbehör fullkornsfusilli.
Hmm, undrar va jag ska hitta på imonkväll? Ska knåpa osså ser ni resultatet imon. Lutar åt en soppa me massa gott i (köpte fänkål idag).

Jag fick min Avon krämrouge idag. En riktig tiopoängare.


Oj nu börjar Top Model.
saknar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det här var ett "toppen-initiativ" tycker jag... På så sätt blir jag också motiverad... Kul med lite nya tips emellanåt! =) Kramis

Mirja sa...

Visst var det?! När får jag laga middag til dig? =)