måndag, mars 13, 2006

La vida de loco.

PUCKO.
Att skita i att kolla upp varför ens kupévärmare inte funkat på hela vintern. "Fan den funkar inte, jaja så är det" och inte ifrågasatt mer utan skrapat rutor o fryst häcken av mig. Ungefär så varje morgon utan att jag gjrot nåt åt det, men NU, när det nästan är vår ringer jag upp till verkstan o beställer tid, osså säger dom att jag borde kolla säkringen först.. o klart det var säkringen som gått.. fixade det på 5 sek o nu funkar det helt perfekt igen.. dessa 2 senaste mornar har varit heeelt sådär gudomliga, att slippa frysa samt skrapa 10cm is. jag har till o med kommit 10 minuter tidigare till jobbet =)

Helt galet, det är den 13e o jag har redan slösat bort min lön! Huh.

Hade en jättefin bild på turning torso jag tog i helgen, men verkar itne funka me bilduppladdningen här o orkar inte pula me koderna...
jaja ni får se det en annan dag..
Helgen i bjärred var bra, lördagen spenderades i malmö på en mysig shoppingdag.
Alla är helt förtjusta i Tom där nere, Martins mor och Fredde är helt sålda på honom, till o med far Henrik även fast han inte skulle erkänna.. =P
Planerade lite på Italienresan i sommar sen, hoppas vi hittar billiga flygbiljetter dit bara..

Nu är jag trött och ska sova.. o fundera hur jag ska spendera min nästa lön... den rosa Ipoden är ju fin, även stövlarna på Bianco. Hmm. knasigt me så mkt bra saker..

Inga kommentarer: