lördag, mars 18, 2006

MOAHA

Såja mina kära anonyma läsare, har nu kodat in en mkt vacker sak längst ner till höger.
Så jag äntligen kan få lite klarhet om det finns några läsare och hur många ni kan röra er om. officiellt vet jag bara4. Men var inte rädda, jag kan inte se vilka ni är oavsett räknaren, bara antalet. Så hemliga kommer ni fortfarande förbli om ni inte lämnar kommentarer (vilket ni absolut inte är kända för att göra, pik).
Lagt in lite nya länkar på bloggar jag brukar läsa igenom.. lipgloss bitch, min absoluta favorit!

Hoppas nu Björn Kjellman kan få lite roliga poäng ikväll. Honom har jag mest skrattat åt/med. Inget illa alltså utan för att man bara inte kan låta bli att flina/le.

Jag har iaf paxat följande plats ikväll (mina egensydda JÄTTE-kuddar, blir ju som en myspysfåtölj). INTE Toms alltså, hehe, så roligt, samma sekund som jag knapsade kortet kom han flygandes bakom bordet och hamnade på kort, Linslusen!



So long...

Inga kommentarer: