tisdag, mars 28, 2006

don´t leave me aloone..

Imon blir jag ensam hemma, helt ensam i 6 kvällar/nätter, fast Tom är ju här!
Kommer bli tråkigt, minns inte ens när jag var hemma så länge sist.. jeje.
Har iaf bokat in en hel massa dejter me vänner. På fredag ska jag o Stina pimpla vin iaf o äta snacks. MUU! Lördag ska jag o Annu antagligen spela massa sällskapsspel.. KUL! Eller jag är fortf lite kluven över Morriseykonserten. Får se.
Tanken var ju att åka till Lund hem till Veronica i helgen men jag hade ingenstans att stoppa Tom i under tiden o ingen hade tid o passa. Såå trist att inte få träffa V som planerat. Missing..
Inte vara arg på Mirja nu... ledsen.
Jag vill in till stan o köpa smink o jeans oxå. Är ute efter en grå munkjacka med luva och hög krage. Var hittar man sån? Hittat en på Zoovillage iaf. Fast eg vill jag ha lite mer "grådaskig" färg.. åååh DENNA! Sen vill jag köpa en saltvattenspray och nagellack. Hmm, nån som vill hänga me till stan på torstakväll?
Nu ska jag se slutet av "Ljungberg knäcka Zlatan" och dricka påskmust. SKÅL!

Inga kommentarer: