torsdag, mars 30, 2006

Mina rosa dödskallar.


Hej Torsdag.
Jag har shoppat lite idag som planerat, Ebbas stil-bok (trånat efter den i ett par dar nu så jag slog till, o den va grymt bra oxå), gulligaste linnet plus trosor me dödskallar (söta, se bild nedan) på och ett par andra trosor me ränder på, även en lila vringad t-shirt. och en saltvattensspray.



Shopping snabbt efterföljande av mat dag 2.
Kycklingfilé i en röra av smaksatt Creme fraiche (4 peppar & vitlöks smak), majs samt lite andra kryddor. Serverad med ris samt ruccola. Betyg: MUMMA!

Funderade lite... hade jag inte tvunget behövt ha med matlåda till jobbet varje dag (jag vägrar jobbets bambarestaurangmat) hade jag mest sannolikt levt på skräpmat som chips o kakor på kvällarna.. tur att lunchrestaurangen är så skit o "bambatanterna" så griniga.. tack vare dom tvingas jag laga mat o äta nyttigare :)

kl är 21:32. Jag lovade mig själv igårkväll o idag på jobbet att jag MÅSTE lägga mig tidigare idag.. typ 21:30.

Gonatt.

Ps. Kan inte låta bli att skratta lite åt min shoppingbild. Ebbas stilbok omringad av döskalletrosor. WOH! DS.

Inga kommentarer: